tekstowa Fizetés és Szállítás
Szakemberek által javasolt

Az egészséges
gyermekláb
garanciája

 

Miért?

Fizetés és Szállítás

Fizetés:

Banki előreutalás esetén a feldolgozás megkönnyítése érdekében a közlemény rovatba kérjük tüntesse fel az e-mailben kapott Rendelés Visszaigazoláson feltüntetett három számjegyű „Webshop Rendelésszámot”. A fizetendő összeg banki átutalás esetén mindig a feltüntetett rendelés értéke és az esetleges szállítási költség, ami normál esetben bruttó 1.500 Ft, de 20.000 Ft-ot meghaladó vásárlás esetén díjmentes.

A pontos fizetendő összeg a „Utalandó / Csomag átvételekor fizetendő VÉGÖSSZEG”, kérjük ezt az értéket utalja át a Rehab Zrt. MKB Bank által üzemeltetett számlaszámára (10300002-10551345-49020010).

Természetesen amennyiben Ön banki előreutalással fizetett, úgy a csomag átvételekor Önnek NEM kell újból fizetnie sem a csomagért, sem a szállításért, hacsak előre egyeztetett indokból (pl.: rendelés kiegészítése) erre nincs különösen szükség.

Utánvétes fizetési mód választása esetén, kérjük a „Utalandó / Csomag átvételekor fizetendő VÉGÖSSZEG” értékét fizesse a csomagot kézbesítő futárnak.

 

Szállítás:

A megrendeléseket 5 munkanapon belül kiszállítjuk, amennyiben a termék raktárunkban elérhető. Ha a szállítás 5 munkanapnál több időt venne igénybe, vagy a termék idő közben készlethiányra futott, tehát nem elérhető azonnal a raktárunkban, úgy Ügyfélszolgálatunk fel fogja venni Önnel a kapcsolatot telefonon vagy e-mailben.

A kiszállítás megkönnyítése érdekében, kérjük olyan szállítási címet adjon meg, ahol Ön rendszerint nap közben, általános munkaidőben elérhető. Amennyiben bizonyos időközönként, vagy egyes napokon biztosan nem tudja átvenni a csomagot, kérjük adjon meg a rendelés leadásakor a megjegyzés rovatban „Lehetséges szállítási időpontokat”.  A regisztráció, illetve a rendelés leadása során megadott telefonszámon kereshetjük Önt a kiszállítással kapcsolatban, ezért kérjük lehetőség szerint olyan telefonszámot adjon meg, amin a futár, vagy az Ügyfélszolgálat el tudja Önt érni.

A futárszolgálat kétszer kísérli meg a csomag kiszállítását. Amennyiben a második kiszállítási kísérlet is meghiúsul , a csomagot a futárszolgálat visszaküldi az Ügyfélszolgálatunkra, és a megrendelést töröljük rendszerünkből. Előfordulhat azonban, hogy előre nem látható okok miatt Ön, minden igyekezete és elérhetőségének megadása ellenére sem tudja átvenni, a kétszeri kísérlet folytán sem a megrendelt csomagot. Amennyiben ilyen eset merülne fel és ezt ügyfélszolgálatunkon jelzi, úgy a postaköltség újbóli felszámításával újra kipostázzuk a csomagot.

A csomag átvételekor kérjük, még a kézbesítő jelenlétében ellenőrizze annak sértetlenségét. Ha a csomag sérült és nincs hozzá mellékelve sérülésről szóló kárfelvételi jegyzőkönyv, kérjük, ne vegye át a csomagot! Az esetleges további reklamációk érvényesítése érdekében kérjük, őrizze meg a csomag kifizetését igazoló bizonylatot.

A szállítás kizárólag Magyarország területén vehető igénybe, külföldi megrendelések teljesítésével kapcsolatban kérjük vegye fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal.

 

Számla kiállítás:

Regisztráció során kérjük mindig a szállítási adatokat adja meg, mint szállítási név és cím. Alapesetben a megrendeléséről szóló számlát a megadott szállítási adatok alapján állítjuk ki. Amennyiben Ön másik névre szeretne számlát kérni, úgy kérjük a rendelés leadásakor a „Megjegyzés” rovatban legyen kedves feltüntetni a számlázási adatokat, vagyis név, cím, illetve cég esetében az adószámot is kérjük megadni.

A kiállított számla vevői (1.sz. példányát) a küldeményben, a megrendelt termékekkel együtt kerül Önnek átadásra, tehát a Megrendeléséről szóló számlát a csomagjában fogja találni. Ha valamilyen véletlen során, mégsem találná meg a számlát a csomagjában, kérjük mindenképp lépjen kapcsolatba Ügyfélszolgálatunkkal.

 

vissza az előző oldalra

© 2011 MEMOINFO.PL ALL RIGHTS RESERVED MDH WŁAŚCICIEL MARKI MEMO
Hírlevél