0

Rendelés menete

I. A vásárlás menete(kosár benne)
1.       A függőleges menü „Termékeink” almenüjében válassza ki a megvásárolni kívánt terméket. A Minden termék menüpont alatt és az összes termék almenüben működő többszintű keresés segítségével is ki tudja választani a keresett terméket.
2.       Válassza ki a modelt, színt,  megfelelő méretet, és a megrendelni kívánt darabszámot. A rendelési mennyiség alapértelmezett értéke 1 db, de ezt ezen a felületen, vagy akár a Kosárban is módosíthatjuk. A megfelelő méretválasztáshoz itt talál segítséget és tanácsokat.
3.       A bevásárlókosár piktogram gomb megnyomásával teheti a megvásárolni kívánt termékeket a Kosárba. A termék Kosárba helyezéséről a rendszer egy előugró ablakban értesíti Önt.
4.       Amennyiben folytatni kívánja a böngészést, vagy más termékek megrendelését, úgy az előugró ablakban a Vásaárlás folytatása gombot kell választani, amennyiben megvan a kívánt termék, kattintson a Pénztárhoz gombra.
5.       A rendelés feladásához a vízszintes menüsor felett a jobb oldalon a Kosárra kattintva. 
a.  előugrik az Ön rendelési kosara, mely tartalmazza a termék nevét, színét, méretét, bruttó és nettó árát, a megrendelni kívánt mennyiséget és a termék részösszegét a rendelésen belül.
b.      Amennyiben az egyik kiválasztott terméket mégsem kívánja megrendelni, a megfelelő sor végén található x-ra kattintva a terméket törölheti a Kosarából.
6.       A szállítás és fizetés opció alatt kérjük adja meg a kiválasztott szállítási és fizetési módot.
7.       Az Ön adatainak megadása.
a.       Amennyiben korábban már regisztrált rendszerünkbe, úgy a vízszintes menüsor felett, jobb oldalonr Bejelentkezésre kattintva kérjük lépjen be felhasználói fiókjába.  A Kosár tartalmának megtekintésekor a rendszer így már automatikusan kitölti az Ön adatait, és a kiválasztott rendelés sem tűnik el. 
b.      Amennyiben még nem regisztrált felhasználónk, úgy a rendelés leadásához regisztrálnia kell , a vízszintes menüsor felett, jobb oldalon a Regisztrációra kattintva kérjük hozza létre felhasználói fiókját.  
c.       Új szállítási cím megadása: ha a regisztrált szállítási cím helyett, máshová szeretné, hogy csomagját szállítsuk, úgy a Kosárban a Szállítási cím alatt az Új cím hozzáadását kell választania.
d.      Számlázási cím vagy új számlázási cím megadása: ha Ön a rendelésről szóló számlát NEM a szállítási címre szeretné kérni, úgy kérjük a Kosárban a Megjegyzés rovatba tüntesse fel a számlázási adatokat (név, cím), illetve vállalkozás esetén a cég nevét, címét és adószámát.
8.       A Megjegyzés rovatba írhat minden, a szállítással kapcsolatos információt, mint például kapucsengő szám, lehetséges szállítási időpontok, illetve a számlázási név és cím, amennyiben az eltér a szállítási adatoktól.
9.       A Megrendelés előnézete gombra kattintva a következő oldalon ellenőrizheti a rendelés adatait, a szállítási címet, a fizetendő összeget, a fizetés módját és a megadott egyéb információkat.
a.       Amennyiben az adatok helyesek, az Rendelés végletegesítése gomb megnyomásával és az ÁSZF elfogadásával a végére ért a vásárlásnak. A rendelést rendszerünk automatikusan rögzíti, és rendelés visszaigazolást küld a regisztráció során megadott e-mail címre.
b.      Amennyiben az adatok nem megfelelőek, úgy a „Vissza” gombra kattintva az előző oldalon módosíthatja az adatokat.
 
II. Szállítás:
a.       Szállítás: a memoinfo.hu internetes webáruház jelenleg kizárólag a GLS futárszolgáltatását veszi igénybe. A futárszolgálat által kézbesített csomagok szállítási költsége egységesen 1500Ft. Minden 20.000Ft-ot meghaladó rendelés esetén azonban a csomagját ingyenesen szállítjuk ki Önnek!
b.      Fizetési mód:
 i.      Utánvéttel: ebben az esetben a csomag átvételekor, a futárnak kell átadni a rendelés ellenértékét.
ii.      Banki előreutalással: a rendelés értékét banki előreutalással is kiegyenlítheti, ebben az esetben a csomag átvételekor nem kell fizetnie a futárnak, így készpénzre sem lesz szüksége a csomag átvételekor.
Utalás esetén kérjük az automatikus Rendelés Visszaigazolásban feltüntetett „Fizetendő összeget” utalja el a Rehab Zrt. számlaszámára: 10300002-10551345-49020010. Kérjük minden esetben, a megjegyzés rovatban tüntesse fel a Webshop Rendelésszámát, pl.: Webshop Rendelésszám: 001.
 
Fizetés:
Banki előreutalás esetén a feldolgozás megkönnyítése érdekében a közlemény rovatba kérjük tüntesse fel az e-mailben kapott Rendelés Visszaigazoláson feltüntetett három számjegyű „Webshop Rendelésszámot”. A fizetendő összeg banki átutalás esetén mindig a feltüntetett rendelés értéke és az esetleges szállítási költség, ami normál esetben bruttó 1.500 Ft, de 20.000 Ft-ot meghaladó vásárlás esetén díjmentes.
A pontos fizetendő összeg a „Utalandó / Csomag átvételekor fizetendő VÉGÖSSZEG”, kérjük ezt az értéket utalja át a Rehab Zrt. MKB Bank által üzemeltetett számlaszámára (10300002-10551345-49020010).
Természetesen amennyiben Ön banki előreutalással fizetett, úgy a csomag átvételekor Önnek NEM kell újból fizetnie sem a csomagért, sem a szállításért, hacsak előre egyeztetett indokból (pl.: rendelés kiegészítése) erre nincs különösen szükség.
Utánvétes fizetési mód választása esetén, kérjük a „Utalandó / Csomag átvételekor fizetendő VÉGÖSSZEG” értékét fizesse a csomagot kézbesítő futárnak.
 
 
 
III. Számla kiállítás:
Regisztráció során kérjük mindig a szállítási adatokat adja meg, mint szállítási név és cím. Alapesetben a megrendeléséről szóló számlát a megadott szállítási adatok alapján állítjuk ki. Amennyiben Ön másik névre szeretne számlát kérni, úgy kérjük a rendelés leadásakor a „Megjegyzés” rovatban legyen kedves feltüntetni a számlázási adatokat, vagyis név, cím, illetve cég esetében az adószámot is kérjük megadni.
A kiállított számla vevői (1.sz. példányát) a küldeményben, a megrendelt termékekkel együtt kerül Önnek átadásra, tehát a Megrendeléséről szóló számlát a csomagjában fogja találni. Ha valamilyen véletlen során, mégsem találná meg a számlát a csomagjában, kérjük mindenképp lépjen kapcsolatba Ügyfélszolgálatunkkal.
 
IV. Szállítás:
A megrendeléseket 5 munkanapon belül kiszállítjuk, amennyiben a termék raktárunkban elérhető. Ha a szállítás 5 munkanapnál több időt venne igénybe, vagy a termék idő közben készlethiányra futott, tehát nem elérhető azonnal a raktárunkban, úgy Ügyfélszolgálatunk fel fogja venni Önnel a kapcsolatot telefonon vagy e-mailben.
A kiszállítás megkönnyítése érdekében, kérjük olyan szállítási címet adjon meg, ahol Ön rendszerint nap közben, általános munkaidőben elérhető. Amennyiben bizonyos időközönként, vagy egyes napokon biztosan nem tudja átvenni a csomagot, kérjük adjon meg a rendelés leadásakor a megjegyzés rovatban „Lehetséges szállítási időpontokat”.  A regisztráció, illetve a rendelés leadása során megadott telefonszámon kereshetjük Önt a kiszállítással kapcsolatban, ezért kérjük lehetőség szerint olyan telefonszámot adjon meg, amin a futár, vagy az Ügyfélszolgálat el tudja Önt érni.
A futárszolgálat kétszer kísérli meg a csomag kiszállítását. Amennyiben a második kiszállítási kísérlet is meghiúsul , a csomagot a futárszolgálat visszaküldi az Ügyfélszolgálatunkra, és a megrendelést töröljük rendszerünkből. Előfordulhat azonban, hogy előre nem látható okok miatt Ön, minden igyekezete és elérhetőségének megadása ellenére sem tudja átvenni, a kétszeri kísérlet folytán sem a megrendelt csomagot. Amennyiben ilyen eset merülne fel és ezt ügyfélszolgálatunkon jelzi, úgy a postaköltség újbóli felszámításával újra kipostázzuk a csomagot.
A csomag átvételekor kérjük, még a kézbesítő jelenlétében ellenőrizze annak sértetlenségét. Ha a csomag sérült és nincs hozzá mellékelve sérülésről szóló kárfelvételi jegyzőkönyv, kérjük, ne vegye át a csomagot! Az esetleges további reklamációk érvényesítése érdekében kérjük, őrizze meg a csomag kifizetését igazoló bizonylatot.
A szállítás kizárólag Magyarország területén vehető igénybe, külföldi megrendelések teljesítésével kapcsolatban kérjük vegye fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal.
 
 
Rendelés módosítása, lemondása
Miután az e-mail fiókjába megérkezett az automatikus Rendelés Visszaigazolás, Ön már a webshop felületén keresztül nem tudja lemondani a rendelését. Azonban a megrendelés visszavonása a futárszolgálat részére történő átadás előtt még lehetséges, amennyiben ezt írásban jelzi részünkre az Ügyfélszolgálat elérhetőségein. A rendelések átfutási ideje általában 2 nap, tehát ha a rendelés feladása után 2 munkanapon belül szeretné lemondani a rendelését, akkor mindenképp javasoljuk, hogy először érdeklődjön Ügyfélszolgálatunk telefonos elérhetőségein a rendelés állapotáról, majd utána írásban nyújtsa be a módosítási kérelmét.
Amennyiben valami oknál fogva a rendelés csak egy részét szeretné lemondani, akkor a rendelés leadása után 2 munkanapon belül ezt nagy valószínűséggel, Ügyfélszolgálatunkkal egyeztetve még megteheti. Ebben az esetben kérjük hívjon minket a lehető leghamarabb az Ügyfélszolgálat telefonszámán, hogy a rendelés állapotáról információt tudjunk Önnek adni, majd ezt követően e-mail-en is legyen kedves visszaigazolni a rendelés módosítási kérelmét.  
Ha esetleg a megrendelni kívánt méretet szeretné módosítani, úgy kérjük a fentiek szerint járjon el: mindenképp és minél előbb lépjen kapcsolatba az Ügyfélszolgálatunkkal.
Az elállás joga
A Megrendelőnak a kézhezvételtől számítva 8 napig jogában áll a megrendelt terméket a Szolgáltató részére, annak címére, hiánytalanul, sérülésmentesen, a számlával -vagy annak  másolatával- visszaküldeni. A kézhezvétel időpontja a futártól történő átvétel időpontja, mely a futártól kapott nyugtával bizonyítható. A Szolgáltató köteles az áru ellenértékét a csomag kézhezvételétől számítva 30 napon belül visszatéríteni a Megrendelőnek, azonban a visszatérítés a szállítási költségre nem érvényes. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételét a REHAB Zrt. nem vállalja.
Ha a terméket a vevő használatba vette, és nem tudja hiánytalan csomagolásban, sérülésmentesen visszajuttatni a REHAB Zrt. részére, akkor a Szolgáltató nem vállalja a termék visszavásárlását.
Amennyiben a kiszállítás ingyenesen történt, a megrendelőnek meg kell térítenie a szállítás költségét is, amit kedvezményként a REHAB Zrt. elengedett a házhoz szállításkor – ez jelenleg bruttó 1.500Ft.
Minden esetben amikor az elállási jogával élni kíván, kérjük egyeztessen Ügyfélszolgálatunkkal e-mailen vagy telefonon a félreértések elkerülése érdekében.
Ha a terméket már használatba vették, és így a Megrendelő nem tudja hiánytalan csomagolásban, sérülésmentesen visszajuttatni webshopunk, illetve az Ügyfélszolgálat részére, akkor sajnos a REHAB Zrt. nem tugja vállalni a termék visszavásárlását.  Ilyen esetekben, kérjük mindenképp keresse Ügyfélszolgálatunkat, illetve feltétlenül tanulmányozza át az Általános Szerződési Feltételeinket!
 

Hírlevél feliratkozás

Rólunk

MEMO figyel gyermekeink lábának egészséges fejlődésére. A MEMO kiemelten jó minőségű gyermek lábbeli, a gyerkőcöknek legmegfelelőbb természetes anyagokból, klasszikus stílusban készülnek. A termékcsalád egyedülálló tulajdonsága a talpon található diagnosztikai rendszer. A leggyakrabban előforduló testtartási problémák megelőzésére.

Cím: 2000 Szentendre, Kalászi út 3

Tel: 06-26-886-288

Fax: 06-1-700-1721

Email: info@memoinfo.hu

Cookie beállítások
A böngészőjében cookie-kat (adatfájlokat) tárolunk a felhasználói élmény javítása érdekében. További információk

Kosár tartalma

Vásároljon még 20 000 Ft értékben az ingyenes házhozszállításhoz
Tovább a kosárhoz